vrijdag 12 januari 2018

Nog twee kaartjes met de nieuwe vlinder stempels

Hallo allemaal,

Nu weer twee kaartjes met stempels 1 hele mooie en 1 waarvan ik denk hmmm nee niet zo
ik had dat witte ribbelspul niet moeten doen maar aan de andere kant was het zo kaal zonder.
Maar.. het gekke is dat er altijd wel iemand die zegt nee juist leuk zo! Dat merk ik op demo's
altijd soms vind ik een kaart maar niks zet hem zo hoog mogelijk of ergens schuin achter en
dan juist halen ze die naar voren  en vinden ze het een prachtige kaart. Dan snap ik er soms 
niks van hahaha.
Dus ik zet hem er gewoon bij op mijn blog.

  COL1444 Rosettes and labels
CS0940 Back ground stamp text
CS0996 Birthday Wishes
MM1613 Tiny’s Butterfly stamps
MM1617 Tiny’s Texture stamps Stains
PS8002 Tiny’s Mask stencil Faded Corduroy
Distress Oxide Iced Spruce, Broken China , Blak Soot 
Water gesten Vintage Photo
Water spetters

COL1444 Rosettes and Labels
CS0996 Sending Birthday Wishes
CS0997 Background Stamp Music Notes
MM1613 Tiny’s Butterfly stamps
MM1614 Tiny’s Butterfly stamps
MM1617 Tiny’s Texture stamps Stains
PS8002 Tiny’s Mask stencil Faded Corduroy
DDBD 470.713.157 Label 5 A5
Ditress Oxide Wilted Violet, Cracked Pistachio, en Salty Ocean
Nuvo Glimmerpaste
Water spetters
Witte ribbels is verpakking van een beschuitrol


Groetjes weer
Anja

5 opmerkingen :

Gonny zei

Hoi Anja
Ook weer heel mooi gedaan hoor.
Mijn voorkeur zijn toch de kaarten daar onder .
Gr v Gonny

Maria V zei

Aah, wat zijn deze kaarten prachtig. Alle twee hoor!! Heel knap zoals je met het inkt gespeeld heb. Grote bewondering!

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super! Volgens mij zag ik deze ook al op facebook voorbij komen? Groetjes Betha

Marion zei

Ik weet dat we drie jaar verder zijn maar ik zag je kaarten vandaag op Pinterest. Wat zijn ze prachtig en wat ben ik jaloers. Ik zou zo graag kunnen werken met de oxide inks zoals jij dat kunt. Heb je nog tips voor een beginner?

Anja Zom zei

Hallo Marion,

Ik heb niet echt tips nee ben het ook gewoon gaan doen de ene keer is het heel mooi en dan weer... komt het in de vuilnisbak terecht echt ik voel ook gewoon nog steeds een beginner hiermee