zaterdag 26 augustus 2017

MUIZEN!!!

Hallo allemaal,

Wat zijn ze leuk he die nieuwe muisjes van Marianne Design?
Had er vandaag een gezellige demo mee in Hoeven eigenlijk
had deze kart vanmorgen op mijn blog moeten verschijnen hahaha
Maar heb wat verkeerd gedaan met het tijdschema
dus doe ik nu alsnog handmatig.


COL1437 Eline’s Mice Family
COL1438 Eline’s Outfits
COL1439 Eline’s Christmas Decorations
DF3440 Designfolder Extra Snow & Ice crystals
PK9142 Aprè Ski
CA3127 Decoration Paper Silver
AK0069 Eline’s Snowy Backgrounds
CS0991 Clear stamp Fijne Feestdagen



Groetjes van Anja

4 opmerkingen :

Judith Thoonen zei

Wat een prachtige kaart Anja!
Voor mij zit hobbyen voorlopig niet meer in. Afgelopen vrijdag hebben ze mijn duim en arm in het gips gezet voor 3 weken.
En ze hebben foto's gemaakt. Balen en verdrietig ben ik.

Grt van Judith

Maria V zei

Wat zijn ze leuk en wat een gezellig kaartje is dit geworden.

Gerrie's kaarten zei

wat een lief kaartje leuk met de muisjes.
Groetjes Gerrie

Betha Horsmeier-Bouter zei

Oh wat zijn die muizen leuk en wat heb je er een enige kaart mee gemaakt! Groetjes Betha