vrijdag 17 maart 2017

Zoals beloofd nu weer wat mallen kaarten

Hallo allemaal,

Ja ik  had bij mijn vorige post beloofd dat er nu weer kaarten met mallen opkwamen maar
ik heb nog wel een vlindertag gemaakt met oxide die gaat morgen naar Doe@ding dus daar
kun je hem dan al zien op mijn blog komt hij dan iets later eerst deze kaarten.

Bij deze kaart is het idee een beetje van Sigrid Klingenberg en een beetje van mezelf
 Creatable LR0458 Petra’s Square with nest
Creatable LR0459 Petra’s Waterlilly (S)
Creatable LR0460 Petra’s Waterlilly (L)
Creatable LR0461 Tiny’s Frogs and dragonfly
PK9144 Pretty papers Bloc Country Flowers
IT0593 Knipvel Waterlilies
IT0594 Knipvel Waterfall
 Creatable LR0457 Petra’s Circle with bird 
Creatable LR0458 Petra’s Square with nest het vogeltje
VK9554 Knipvel Birds
PK9144 Pretty Papers Bloc Country Flowers




Craftable CR1400 Graceful Cross
DF3434 Designfolder Clouds
CS0929 Met oprechte deelneming

Groetjes van Anja


7 opmerkingen :

Crealientje zei

Hallo Anja,
Prachtige kaarten!
De vijverkaart met kikkers waterlelie's is een genot om naar te kijken.
Maar ook de deelneming is mooi en ingetogen.
Heel leuk gedaan.
Groetjes en fijn weekend, Crealientje.

Suzan zei

Prachtige kaartjes Anja!
Fijn weekend,
Suzan

marja zei

Wat zijn ze weer supermooi. Ik ben helemaal fan van deze leuke serie. Groetjes marja

manon's kaartenhoekje zei

wow anja wat een super mooie kaarten heb je weer gemaakt

groetjes manon

Marijke zei

Wat een mooie kaarten allemaal! Zeker de mooie waterlelies ben ik helemaal weg van. Ben gelijk maar volger geworden, was ik nog niet!! Groetjes Marijke.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaarten Anja, de condeolancekaart is heel erg mooi! Groetjes Betha

Petra L zei

Wat zijn het weer prachtige kaarten Anja.

Lieve groet, Petra