zondag 6 november 2016

Laatste dag van de KreaDoe

Hallo allemaal,

Ja vandaag alweer de laatste dag van de KreaDoe  en ik denk wel dat ik straks 
volmondig kan zeggen wat was het weer leuk!

Vandaag dan maar de leuke pillowbox laten zien.
Voor de catalogus maakte ik er doosjes van voor Sinterklaas en
voor mijn blog weer wat andere.

CR1386 pillow box
PB7050 Eline’s babies pink
EC0147 Clear Stamp Eline’s words

Babysokjes erin en eventueel geld erbij... leuk om te geven toch?
CR1386 pillow box
LR0442 Reindeer
CS0940 Back ground clear stamp tekst
Leuk om een klein kerstcadeautje in te doen.
CR1386 pillow box
EC0147 Clear stamp Eline’s words
Stop hier wat leuks of lekkers in als bedankje.
CR1386 pillow box (bloem is diverse keren uit een servet gestanst)
COL1398 banners
PL1524 Project NL clear stamp verjaardag

Voor een verjaardag er kan geld in,  een giftcasrd of een klein n cadeautje.

Zal ik vandaag nog bekenden zien op de beurs?
Denk het wel zie er elke dag aardig wat hartstikke leuk is dat.

Groetjes van Anja en wie weet tot straks!

2 opmerkingen :

Judith zei

Mooie varatie aan doosjes Anja erg leuk om te zien.
Liefs judith

Petra L zei

Wat zijn ze mooi Anja. Betrap me regelmatig erop dat ik je werk zeer bewonder en schitterend vind. Je stijl is super inspirerend voor me. Dank je daarvoor.


Lieve groet, Petra