zaterdag 26 november 2016

Hij is er weer volop!!!

Hallo allemaal,

Dat was een gezellige eerste dag gisteren op de beurs in Rijswijk en ik hoop vandaag
ook weer  maar dat zal best wel.

Zulke leuke reacties gehad op mijn kaarten en ook van oooo bij jij Anja Zom??? Wat
leuk je nu eens echt te zien ik volg je al jaren!!! 
Ja dat klink altijd leuk hoor en natuurlijk ook veel oude bekenden gezien ik demonstreer
nu al aardig wat jaartjes en... nog steeds vind ik het leuk.

Maar deze mooie Anja's Circle XL zal vandaag echt weer volop te krijgen zijn
Ik ben bij Leonie's Hobbyshop en ze heeft er behoorlijk wat ingeslagen.
Dus kom gezellig bij ons langs zou ik zeggen de klok hebben we ook.



CR1361 Stitched waves & clouds
CR1387 Wreath
CR1388 Cuckoo clock
LR0378 Spar
LR0435 Petra’s Poinsettia
LR0445 Anja’s circle XL
PK9142 Après ski
CS0980 Clear stamp Christmas sentiments
IT587 Knipvel Snow landscape
CA3104 Snowpaper


Missschien tot straks!
Groetjes van Anja

1 opmerking :

Gina zei

De eerste keer dat ik die klok op een kaartje zie. Wat is die mooi en zo gedetailleerd ! Prachtige kaart heb je hiermee gemaakt ! Groetjes, Gina