zondag 23 oktober 2016

Lekker bezig voor de demo

Hallo allemaal,

Ben nu nog lekker bezig voor de komende demo's dat zijn er heel wat
kijk maar rechts in dat kolommetje op mijn blog dan zie je waar ik dan zit.

Nu aftellen  tot de eerstvolgende demo.. nog 6 nachtjes slapen en dan....
naar De Hobbyhoeve in Hoeven.

Ik doe er natuurlijk de september collectie maar wat ik al afheb
van de november collectie van Mariann Design neem ik dan ook wel mee
want dat ligt dan ook net in de winkels.

Er is dan dus weer heel veel te zien en.... zoals altijd bij  mij
voor elke smaak wel wat.

  LR0441 Tiny’s Log cabin
LR0442 Tiny’s reindeer
LR0443 Tiny’s Austrian village
LR0444 Horizon forest
IT588 Knipvel Tiny’s snow Mountains
TC0843 Tiny’s clear stamp border pinetrees
CS0979 Clear stamp Kerst, winter en nieuwjaarswensen
PK9128 Pretty papers bLoc Nordic Winter

LR0435 Petra’s Poinsettia
LR0442 Tiny’s reindeer
LR0444 Horizon forest
LR0445 Anja’s circle XL
CS0980 Clear stamp Christmas sentiments
IT588 Knipvel Tiny’s snow Mountains



Groetjes en tot ziens in Hoeven?

Anja

3 opmerkingen :

marian zei

Jammer dat je de 29e in Hoeven bent,ik ben vanaf de 30e daar bij mijn dochter,een weekje.
Veel succes daar.
Groetjes van Marian.

Maria V zei

Beide kaarten zij prachtig. Wat een diepte in de eerst kaart en stijlvol de tweede kaart. Veel plezier bij de demo dagen.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig zijn deze 2 kaarten weer! Groetjes Betha