zondag 12 juni 2016

Resultaat workshop

Hallo allemaal,

Gisteren deed ik een workshop bij Doe@ding Sprookjesachtig panpastel
die gegeven werd door Miranda vd Bosch en Saskia Smits.

Het was echt leuk, heel gezellig en zeker ook leerzaam.

Ik laat het eindresultaat natuurlijk wel even zien maar moet
er ook wel bij zeggen er ging hier en daar wat mis dat heb ik
verstopt achter vlindertjes en ik kreeg het niet af.
Aangezien ik thuis geen Lavinia stempels heb heb ik hem afgemaakt
met swirls van Marianne Design en nog wat bloemetjes stempels van
een sheet zonder verpakking dus geen idee waar die vandaan komen.

 Voorkant
 Achterkant
 Binnenkant
De tags

Groetjes en tot de volgende keer,

Anja

1 opmerking :

manon's kaartenhoekje zei

wow anja wat een super mooie kaarten heb je weer gemaakt...

groetjes manon