zaterdag 2 april 2016

Even wat anders....

Hallo allemaal,

Ik ben eens buiten mijn comfort zone gegaan zoals ze dat wel eens noemen.

Heb eindelijk mijn Gelli Plate uit de verpakking gehaald en aan de slag gegaan
met inkt en stempels.

Heb nu ook de MISTI (hele handige stempelhulp) gekregen van mijn mannetje.
Nu kan ik moeiteloos bijv. drie maal op precies dezelfde plek een afdruk maken
dat is handig voor die afdrukjes van mij want die zijn soms aan 1 kant toch wat wazig
dat is nu dus verleden tijd!

Ik vind het geen slecht resultaat voor een beginneling maar ... ik ben en blijf toch
echt een "mallen"mens hoor dit doe ik gewoon zo af en toe naast de kaarten die
ik normaal maak.

LR0413 Creatable Heart Cotton & Lace
TC0837 Clear Stamp Tiny’s Border Dandelion 
EC0158 Clear Stamp Eline’s Handlettering Light
EC0159 Eline’s Hand;ettering Script
Achtergondje Gelli Plate en Distress donker paars is Versafine
effect gemaakt met verkreukelde prop papier.


Groetjes van Anja

Geen opmerkingen :