maandag 15 februari 2016

Demo's

Hallo blogvriendjes en vriendinnetjes,

Heb weer een heeeeeel leuk kaartje om te laten zien.

Aanstaande zaterdag 20 februari ga ik weer gezellig naar 
de Hobbyhoeve in Hoeven voor een demo en daarna.....
gelijk flink aan de slag voor de demo dagen van Doe@ding!
4 en 5 maart zijn die geweldig leuke dagen daar weer
en ik mag er ook een demo komen geven.

Ik ga dus gewoon lekker achter elkaar door.


Collectable COL1401 Eline’s Deer
Craftable CR1354 Punch Die Butterflies
Craftable CR1355 Grass
Creatable LR0256 Oprolbloem Rond ( alleen de tak)
Creatable LR0402 Tiny’s Grape
PL1524 Project NL Clear Stamp Verjaardag
PB7049 Pretty Papers Bloc Eline’s Babies Blue
DDBD Shape Art Square 470.713.128
Wolkjes zijn van Memorybox
Kleine bloemetjes van een ponsje


Groetjes en tot ziens op een van de demo's?
Anja

7 opmerkingen :

Cobie zei

Ach... wat een lief kaartje!
Groetjes Cobie

Joke zei

Super schattig, wat een ontzettend lief kaartje.
groetjes Joke

Judith's hobby's zei

Het is inderdaad een heeeeeeeeeel leuk kaartje geworden Anja!
Word er gelijk helemaal vrolijk van!

Liefs Judith

Maria V zei

Het is een schatje.

Doris knippenenplakken zei

hoi Anja,
Super leuke mooie kaart !
Groetjes Doris

made by ineke zei

idd super lief
zag hem ook op facebook langs komen
echt super schattig
ik heb zelf 3 dieren aangeschaft en deze niet, snik snik
maar gelukkig kreeg ik er een een aantal op gestuurd van een lieve vriendin zodat ik er ook mee kon spelen hihi

leuk die witte druifjes erbij!
groetjes ineke

Anoniem zei

Een super lief kaartje Anja!
Wat een schattig kaartje.
Groetjes Jannie