dinsdag 8 december 2015

Weer wat nieuwe kaartjes

Hallo allemaal,

Jullie weten wel dat ik normaal vrijwel alleen Marianne Design spullen gebruik maar zo af en toe zie ik wel eens een stempel waarvan ik dan denk die neem ik mee daar wil ik ook eens wat mee doen.
Vervolgens blijven ze dan vaak liggen zoals ik ze kocht. 

Nu ik geen demo voor te bereiden heb, de kerstkaarten klaar heb en uiteraard nog geen nieuwe Marianne spullen heb ben ik met die "andere" stempels aan de gang gegaan en dan toch wel weer 
in combinatie met Marianne mallen. Stil zitten is niet zo mijn ding.

Ook wat verschillen kleurmogelijkheden gebruikt.
Vlinders met Pan Pastels de klaproos met Copic Markers en de vogeltjes en beer met Distress Markers.

  Stempel van Carabella Sttudio Tag: 3 papillons
CS0940 Clear stamp Mariannedesign Tekst
Creattable LR0271 Anja’s Vintage Swirls
Achtergrornd vlindertjes stencil set  van Paduro 450046
Gekleurd met Pan Pastels
Papicolor ravenzwart (901) en  paars (946)

 Bloemstempel Carabelle Studio “pretty like a flower”” 
Framestamp Darkroomdoor
Copic Markers R05, R08 en R17
YG93, YG95 , YG97 en YG99
Papicolor legegroen (954)
DCP van Clair Fontaine

 Creatable LR0379 Den
Creatable LR0392 Snowy Icicles
Creatable LR0393 Ice Crystals
EC0150 Eline’s XMas Clear Stamps
PK9113 Pretty Papers Bloc Classic Christmas
Stempel is van Wild Rose Studio
Ingekleurs met Distress Markers


Craftable CR1343 Christmas Bells
Creatable LR0185 Eline’s Snowflake
Creatable LR0378 Spar
Creatable LR0390 Tassel Trendy
EC0142 Eline’s Owls Clear Stamp
EC0151 Elilne’s XMas Clear Stamp
PK9125 Pretty Papers Bloc Victorian Chistmas
Ingekleurd met Distress Markers

Groetjes van Anja

Geen opmerkingen :