vrijdag 23 oktober 2015

Snoes voor het blog

Hallo allemaal,

Deze kaart maakte ik voor het Snoesjesblog 

Daar staan ook de gebruikte materialen.



Op mijn picturetrail heb ik ook weer acht nieuwe kaarten gezet maar omdat ik 
even geen tijd heb om te gaan kijken wat ik nu wel en niet al op mijn blog had staan,
zet ik ze alleen maar even daar neer.

Dus huppel even naar mijn picturetrail als je ze wilt zien

Woensdag 28 tot en met zaterdag 31 oktober zit ik op de KreaDoe te demonstreren
bij www.leonieshobbyshop.nl stand nr. 7.D051 als je op de plattegrond kijkt
staan we langs die roze "hoofdweg" die door het midden loopt.

Hopelijk tot ziens op de beurs 

O ja mocht je bestekzegelstjes hebben van AH en doe je er helemaal niks mee?
Ik wil ze dan heeeeeel graag hebben als dat mag.

Groetjes van Anja

Geen opmerkingen :