woensdag 28 oktober 2015

Mooie kaart

Hallo bloggers!

Dag 1 van de KreaDoe zit erop we hadden een leuke goede gezellige eerste dag op naar dag twee
morgen.

Deze kaart zette ik vanmorgen op mijn facebook maar moet natuurlijk ook op mijn blog
komen te staan het is zo'm beauty al zeg ik het zelf. Nou ja vele anderen vonden dat ook hoor 
hij kreeg veel complimentjes.


Craftable CR1272 Anja’s Daisy ande Leaves
Creatable LR0376 Anja’s Oval
Creatable LR0389 Tassel Deco
VK9540 Vintage Knipvel
PK9117 Pretty Papers Bloc Nostalgic Pictures
Tekst stempeltje Small van Craftemotions
Papicolor babyblauw (956) en metallic pearlwhite (330)


Wie weet zie ik de komende dagen nog wel wat van mijn volgers
op de KreaDoe.

Groetjes van Anja

5 opmerkingen :

Ria van Veldhuizen zei

Prachtige kaart Anja!

Suzan zei

Prachtige kaart Anja!
Groetjes Suzan

Anja zei

Wát een plaatje Anja!! Prachtig die kleuren zo bij elkaar...
Succes op de beurs...

groetjes van die andere Anja

jean zei

prachtige kaart

Anoniem zei

Dat is inderdaad een prachtig, romantisch en sfeervol geheel. Super hoor.
Groetjes Joke