zondag 19 april 2015

Condoleance kaartjes

Hallo allemaal,

De demo gisteren bij Leonies Hobbyshop was super. Ze heeft een mooie winkel en het was echt gezellig en mijn kaarten zijn weer diverse keren op de foto gegaan.

De komen de tijd ga ik ze op internet zetten en ondertussen weer aan de slag voor de volgende demo van 2 en 3 mei bij Ingridskaarten op de beurs in Berkel en Roodenrijs dan combineer ik weer haar leuke stofjes met de mallen van Mariannedesign.

Hier zet ik nu twee kaartjes neer maar op mijn http://www.picturetrail.com/anjaz
staan er nu totaal 7 dus wil je die zien huppel dan daar even heen.

  Creatable LR0352 Callas
CS0928 Clear Stamp With Sympathy
PK9122 Pretty Papers Bloc Nanny Memories
Papicolor heide (922) en hagelwit (930)



Creatable LR0352 Callas
Craftable CR1312 Heel veel sterkte
CA3117 Pearls and Strass Butterflies
PK9112 Pretty Papers Bloc Flower Garden
Papicolor Metallic peralwhite (330)
Distress Inkt Stormy Sky


Groetjes van Anja

Geen opmerkingen :