zondag 4 januari 2015

Kaartje met encaustic art

Hallo allemaal,

Het duurde eventjes maar ik ben er weer.

Ten eerste had ik even een dipje door wat familieomstandigheden en ook mijn pc
gaf wat problemen zat de laatste week met een oud minilaptopje of mijn mobiel
op internet en dan kan ik toch niet zo lekker werken als op mijn eigenste pc tje.

Hij is even de deur uit geweest voor soort van apk tje 
en nu doet alles het weer superrrrrr.

Er zat een hele nare spyware op.

Nu dus weer vol goede moed en de zin in kaarten maken werkt net
zoals de pc ook weer op volle toeren hahaha.

Deze had ik wel de afgelopen tijd gemaakt je ziet het het is even heel wat anders.

Het Mariannedesign Craftable paardje CR1297 als een eenhoorn op
een achtergrondje van encaustic art dat is een hele oude hobby van me van
jaaaaaaaren geleden maar ik heb alles er nog van.


Groetjes en tot snel maar weer.
Anja

1 opmerking :

De Wantjes zei

Het is mooi kaartje en ook mooie kleuren.
Groetjes,Marijke