zondag 18 januari 2015

Drie kaartjes voor de demo

Hallo allemaal,

Ja het werd tijd dat ik er weer wat op ging zetten heb het ook even druk 
met wat andere dingen vandaar.

Maar tussen de bedrijven door ben ik echt wel aan de freubel hoor
dat is ook mijn broodnodige ontspanning.

Deze gaan ook mee naar de demo op
zaterdag 31 januari op de beurs in Gorinchem
dan zit ik bij de kramen van
Fa. Wienholds-Meijer.

Crafatbel CR1247 Kitchen set
Creatable LR0340 Alphabeth Garland
Creatable LR0341 Mini cake and cupcake
DF3410 Designfolder extra Diamonds
3DHM070 Knipvel Snoesjes Cakes
PK9120 Pretty Papers Bloc Old Press
Papicolor karton 
Kraft


 Collectable COL 1378 Set Balloons
Craftable CR1229 Banners
Creatable LR0340  Alphabeth Garland
DF3412 Designfolder Balloons
HM9469 Clear Stamp Snoesjes Party balloons
CS0881 Clear stamp Van harte gefeliciteerd
PK9120 Pretty papers Bloc Old Press
Gestempeld op kraft en ingekleurd met 
Faber Castell Polychormes


Collectable COL 1375Quillpenand Ink
Craftable CR1296 Horseshoe
Craftable CR 1298 Horsehead
Craftable CR1299 Banners
CS0884 Clear stamp goodluck
PK9120 Pretty Papers Bloc  Old Press
Papicolor steenrood (935)
Kraft
Hoefijzer bewerkt met Rusty Paper (roestverf)

Groetjes van Anja en
wie weet tot ziens in Gorinchem?

6 opmerkingen :

Cobie zei

Leuke kaarten!

Groetjes Cobie

Original handmade by Janneke zei

Hihi, jij heb inderdaad niet stil gezeten Anja..
prachtige kaarten heb je weer gemaakt met de nieuwste MD producten!

Groetjes Janneke

Marleen zei

Schitterende kaarten heb je gemaakt voor de Demo Anja!!
Vooral die met de Snoesjes vind ik helemaal geweldig.
Lieve groetjes, Marleen

Willeke zei

Hoi Anja,
toevallig bij het boekensteuntje op het hobbyfestival een folder gekregen met jouw workshop erop vermeld. Dus kom ik even op je blog kijken. Mooie kaarten maak je ! Hoop dat het me lukt om deze, of volgende keer, bij een workshop aanwezig te zijn,
Creatieve groetjes van Willeke

Willeke zei

Ben gelijk ff volger worden, dan mis ik vast en zeker niets :-)
Groetjes van Willeke

Richtsje zei

De voorbereidingen zijn weer in volle gang zie ik Anja! Ze zijn stuk voor stuk het bekijken weer waard hoor, prachtige kaarten!

Groetjes Richtje