dinsdag 21 oktober 2014

Kluswijzer....

Hallo blogvriendjes en vriendinnetjes daar ben ik weer.

Wat een weer hè? echt herfst nu maar ik moet zeggen ik  vind het ook best wel lekker die 
wind door je haar en die regen in je gezicht maar zo denk ik niet altijd hoor hahahaha 
was nu op weg naar huis en dan is het anders dan dat je net naar school, je werk, of op visite wilt gaan.

Maar nu een stoer kaartje voor een klusser.
Ik laat de laptop een kluswijzer downloaden zo kan je eigenlijk ook weer alle kanten op met die laptop leuk hoor.


Collectable COL1372 Laptop
EWK1228 Knipvel It's a men's world 1
PK9116 Pretty Papers Bloc Vintage Men
Papicolor ravenzwart (01) , hagelwit (30), zilver (1010

Kraft

Hij is zaterdag 25 oktober ook te zien op de demo bij  De Hobbyhoeve in Hoeven want
zoals altijd heb ik voor elke smaak wel weer wat bij me.

Ik moet er vroeg zijn want die dag begint in de winkel ook een grote opruiming omdat ze ruimte wil gaan maken voor de vele nieuwe spullen die er ongetwijfeld weer aan gaan komen.
Dus moet ik voor de demo ook maar even goed kijken of er iets bijzit waarvan ik denk..
dat had ik nou net nog nodig.

Groetjes en tot zaterdag he?
Anja

1 opmerking :

Anoniem zei

Leuke, originele kaart!