zaterdag 26 april 2014

Paar mooie kaartjes

Hallo allemaal,

Al lekker op pad geweest op deze mooie Koningsdag? 

Nou wij wel hoor zijn even lekker over een paar vrijmarkten gelopen er zijn er meerdere hier in
Schiedam.

Nu weer thuis en met een lekker bakkie thee even wat kaarten op mijn blog en site zetten.

Hier zet ik er 3 neer maar op mijn picturetrail   link  staan 6 nieuwe kaarten.
Als je die ook wilt zien huppel je daar ook even langs.


Craftable CR1271 Anja's Decoration
Craftable CR1272 Anja's Daisy and leaves
Creatable LR0292 Mannequin
Creatable LR0309 oval lable
PK9092 Pretty papers bloc Victorian Vintage
EC0138 Clear stamps Eline's words
Papicolor brilliant (161)

Kraft.

Craftable CR1271 Anja's Decoration
Craftable CR1272 Anja's daisy and leaves
Creatable LR0271 Anja's vintage swirls
Paper pad Maya design Vintage Autumn Basics
Go Kreate Frilly 7
Plaatje van Hobbyvoordelig HV21
Papicolor smart aubergine (604)

Brilliant (161)
Craftable CR1272 Anja's daisy and leaves
Creatable LR0310 elegant square
Creatable  LR0311 elegant bar
PK9106 Pretty papers bloc French Roses
JU0913 romantic lace flowers
Papicolor mosgroen (51) en brilliant (161)

 Ben ook al weer lekker bezig voor de volgende demo die is zaterdag 3 mei bij

Groetjes van Anja



2 opmerkingen :

Cobie zei

Je hebt schitterende kaarten gemaakt Anja.

Groetjes Cobie

marian zei

Hallo Anja,
Je kaartjes zijn weer supers.
Jammer dat je al begin mei naar de Hobbyhoeve gaat. Ik ga 22 mei die kant op naar mijn dochter.
Groetjes van Marian.