zondag 12 januari 2014

Kaarten met Cling stamps

Hallo daar ben ik alweer,

Zal er ook twee laten zien die ik met de nieuwe cling stamps heb gemaakt.



Craftable CR1261 Tiny's Country Garden Rectangle
Creatable LR0228 Anja's leaves 3
Cling Stamp TC0832 pansies
Clear stamp CS0883 Happy Birthday
Spellbinders Grand Nestabilities labels one LF-161
PK9072 Pretty Papers Bloc Soft pastels (oudje)
Papicolor hagelwit (30), sering (37) en mosgroen (51)
Ingekleurd met distress inkt shaded lilac, squeezed lemonade en

forest moss.


Craftable CR1261 Tiny's Country Garden Rectangle
Cling Stamp TC0833 anamones
PK9102 Pretty Papers Bloc Rose Garden
Papicolor hagelwit (30) en bloesem (34)
Ingekleurd met disterss inkt forest moss, spun sugar en victorian velvet.

Groetjes en tot de volgende keer.

Anja

3 opmerkingen :

Marleen Doornaert zei

wouw die zien der weer schitterend uit

Selma zei

Both these cards are beautiful.

Gonny zei

Hallo Anja
wat een plaatjes weer.
Ja er komt weer veel moois aan heb ik gezien.
mijn datums voor operatie zijn 4 en 11 februari dus vanaf 2 februari wordt het stil om mijn weet niet tot hoe lang maar dat zal je dan wel merken voor nu de groetjes weer.
gonny