donderdag 16 januari 2014

Deze heb ik ook bij me

Hoi hoi volgertjes!!

Dit kaartje neem ik ook mee naar de beurs in Bleiswijk hoor ik demonstreer er wel Marianne mallen in combinatie met stofjes maar enkel mallen kan natuurlijk ook!

Collectable COL1344 French cats
Creatable LR0293 oval frame
Creatable LR0294 Rose
Creatable LR0295 Rose bud
PP1401 ballonmal
PK9103 Pretty Papers Bloc Noir & Blanc

Papicolor ravenzwart (01) en hagelwit (30)

Je weet dat je me kunt vinden bij de kramen van www.ingridskaarten.nl he?

Groetjes van Anja

3 opmerkingen :

Marleen Doornaert zei

deze is ook al zo mooi geworden
dank je voor de vele inspiratie die je ons geeft
groetjes marleen

Erica ♥ zei

Wat prachtig en heel mooi papier ☺

Een hele fijne week nog met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼

Antoinette van Schaik zei

Hallo Anja, weer eens even door je blog gekeken, wat maak je toch weer leuke dingen van alle mallen en papaiertjes, super! Mijn favorieten zijn toch de poesjes met noir & blanc papier. En de opoefiets, leuk gecombineerd! Succes in Bleiswijk!
Antoinette