vrijdag 11 oktober 2013

Mooie kerstkaart met Daisy stempeltje.

Hallo allemaal,

Natuurlijk moet ik af en toe wat laten zien hier maar ik demonstreer de oktober collectie van Mariannedesign nog een keer op 2 november bij de Hobbyhoeve in Hoeven dus ik hou nog wel wat apart voor de bezoekers van die demo daar.

Week later op zaterdag 9 november demonstreer ik de november collectie van Mariannedesign bij Hobbyvoordelig in Vlaardingen.

Dit kaartje vind ik zelf heel mooi geworden.


Creatable LR0126 sterrenkrans (alleen het takje ervan)
Creatable LR0285 Anja's vintage Corner
De mal waar ik op gestempeld heb is van het setje wat bij Genius platform zat
DDS3335 Don en Daisy clear stamp
EC0151 Eline's Xmas Clear stamp
PK9100 Pretty Papers Bloc Wintertime
Papicolor hagelwit (30) en ijsblauw (42)

Ingekleurd met Distress inkt

Groetjes en tot de volgende keer.

Anja

8 opmerkingen :

Jeannette zei

hallo Anja, leuk je weer even gesproken te hebben in Delft, weer genoten van je mooie kaarten, ik ben benieuwd wat je nog meer voor ons in petto hebt, groetjes Jeannette

Marrie zei

Hallo Anja,

Ik vind dit weer een lief kaartje.
Prachtig gemaakt hoor.

Lieve groetjes Marrie

Hennie Kloppenburg zei

Je bent er maar druk mee, het kaartje is echt een snoesje!
groetjes, Hennie

roelie zei

is zeker een heel mooi kerst kaartje met daisy leuke mallen gebruikt en details

gr roelie

Karin Ploeg-Muller zei

Wat een mooi kaartje is dit. Leuke Daisy weer en mooie kleuren.

Wilma zei

Wooow.....SCHITTEREND kerstkaartje Anja.
Fijn weekend en liefs Wilma ☺☺☺

Natasja's Kaarten zei

Wat een prachtig/lief kaartje!

Schitterend!

Groetjes,

Natasja

Hanny zei

Wat mooi gemaakt weer, ik vind de kleuren geweldig mooi, lief plaatje, superleuke kaart Anja, complimenten
.Fijn weekend, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl