dinsdag 22 oktober 2013

Een beauty....

Hallo allemaal!!

Omdat het anders zo stil blijft hier laat ik nog maar een mooi kaartje zien die in het echt te zien is op de demo bij de Hobbyhoeve in Hoeven.

Ben volop bezig hoor dus er komen nog heel wat kaartjes aan.

Op deze kaart heb ik èèn van die leuke hoekjes van Anja van Laar als vlindertje gebruikt.


Creatable LR0285 Anja's corners ( vlinders)
Creatable LR0162 Englisch Rose
Creatable LR0228 Anja's leaves
Creatable LR271 Anja's Vintage swirls
Craftable CR1251 Tiny's hearts
PK9092 Pretty Papers Bloc Romantic Vintage
Papicolor bloesem (34) en brilliant (161)
Tim Holz Small easel 657187 ( standaard aan de achterkant)

Plaatje van Gerda

Groetjes en tot ziens in Hoeven op 2 november of anders in Vlaardingen op 9 november?

Anja

5 opmerkingen :

Willie zei

Heel mooi Anja,even iets anders dan kerstkaarten.
Het is hier echt rustig,vakantie en mooi weer misschien.

groetjes Willie

Hennie Kloppenburg zei

Een schitterende kaart, mooie kleuren, heel romantisch.
groetjes, Hennie

marian zei

Hallo Anja,
Weer een prachtige kaart,en een leuk idee van die vlindertjes.
Deze keer ben ik niet in Hoeven hoor,ik ga er 17 november naar toe, dan is mijn kleinzoon jarig. Maar ik wens je weer een leuke demo daar.
Groetjes van Marian.

Anita van Merode zei

Hoi Anja, wat een mooie kaart. En wat een goed idee om van de hoekjes mal een vlinder te maken. Zou ik onthouden want ik heb deze mal ook.
Wie weet kom ik langs in Hobbyhoeve. Hopelijk gaat het passen.
Groetjes Anita

Cobie zei

Het is zeker een Beauty!

Groetjes Cobie