zondag 27 oktober 2013

Daisy gaat ook mee

Hallo allemaal,

Tja het is vrij rustig op mijn blog omdat ik niet echt alles al wil laten zien wat ik meeneem naar de demo aanstaande zaterdag in Hoeven dat is niet zo leuk voor de bezoekers daar dan hebben ze alles al gezien.

Ik ben ondertussen ook al bezig voor de volgende demo's dus ik zit echt net stil hoor!

Vandaag zit ik al helemaal niet stil want het kamertje waar over een aantal maanden hopelijk ons kleindochtertje komt te slapen op de oppasdagen is nu echt helemaal leeg. Nu komt er dus een tijd van behang schrappen, schuren, verven, behangen, vloertje leggen en dan meubeltjes erin. Dus ben ik naar een demo... is mijn mannetje zeer waarschijnlijk daar wel bezig.

Maar nu dus een kaart die ik maakte voor de Mariannedesign mailing van november en een kaart met Daisy die meegaat naar de demo van aanstaande zaterdag




Collectables: COL1343 (shield)
Craftables: CR1260 (zipper)
Creatables: LR0288 (tool set), LR0289 (silhouette men)
Stempelinkt: Stazon jet black, Distress ink walnut stain
Pretty Papers Bloc: PK9101 (mannenbloc)
Papicolor card: Original anjerwit (03), fiestarood (12) en nootbruin (39)
                          Sensations royal silver (101) en royal gold (102)
Bazzil kraftkarton
Borduurzijde ( rood)
Charms : JU0910 ( charms men)
Eyelets
Touw
Patroon van het overhemdje staat verkleind in de Collection nr. 11




Craftable CR1201 Cirkel
Collectable COL1341 Hoekje + winterteksten NL
DDK3212 kn ipvel Don en Daisy
PB7044 Pretty papers bloc Ekline's Woodland Christmas
RB2220 DIY poinsettia's red
JU0905 flowers red
Papicolor fiestarood (12) en hagelwit (30)

Groetjes van Anja en misschien tot op één van de komende demo's?
Kijk voor de demo's die ik ga doen
 hier rechts op mijn blog.

1 opmerking :

Frosien zei

Mooie kaarten Anja, keurig gemaakt, groetjes Frosien