zondag 23 september 2012

The Snoesjes blog

Hebben jullie het al gezien dat er nu ook een Snoesjes Blog is? linkje

Maak er een gezellige en actieve blog van en wordt volger.

Met deze kaart heb ik mij daar even voorgesteld want ik ben er één van de leden van het Designteam dus laat daar af en toe een leuke creatie zien waar een Snoesje op zit kan een plaatje zijn of een stempel natuurlijk.



Craftable bomen CR1227.
Creatable hulst LR0244.
Knipvel Snoesjes 3DHM0042.
Restjes van oude blocs; Mery Christmas PK9069 en
Eline’s Traditional Christmas PB7027.
Papicolor grasgroen (07), kerstgroen (18) en
Hagelwit (30).

Groetjes van Anja

11 opmerkingen :

Marie-Louise zei

Gorgeous card. Such beautiful shades of green.

tilly zei

Wat een lief kaartje is dit.
Mooi met al dat groen.

Groetjes tilly.

Sabine zei

Leuk kaartje Anja. En wat leuk dat je DT lid bent geworden. Liefs Sabine

Jeannette zei

wat een snoesje weer Anja, ik wist het niet maar ga snel kijken, want ik ben echt een fan van de snoesjes, groetjes Jeannette

Mihaela zei

Another super card!!!

Ans zei

Echt al een kaartje in de kerstkleuren Anja. En......snoesjes zijn echt ontzettend mooi. Ik heb er ook al een paar kaarten mee gemaakt. Trouwens, ze vallen ook hier in de smaak. Zal straks eens even gaan kijken op het snoesjesblog.
Anja, nog een fijne avond verder.
Groetjes van Ans

Tini zei

Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt! Hoe krijg je het telkens weer voor elkaar om zoiets te creëren, heel mooi! Hele mooie details en kleuren.

Groetjes Tini

Riet zei

Wat een prachtige kaart Anja.

Liefs Riet.

Jolanda zei

De Snoesjes blijven leuk . . prachtig kaartje. . . .

Crea Ankie zei


Prachtig weer Anja.

Fijne dag, Ankie

Lenie Hempen zei

Prachtig mooi kaartje Anja.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen