donderdag 19 april 2012

Lekker vrolijk kaartje

Het weer is er op dit moment niet naar om een flinke sorbet te gaan eten maar met zo'n vrolijk kaartje is het net of het zonnetje schijnt toch?



Craftable Bloemenrand rechthoek CR1214.
Stampfairy stempel Sentiments SF1113.
Stampfairy stempel  Sunday SF1111.
Label XCut.
Pretty Papers Bloc Flower Power PK9078.
Papicolor lentegroen (08) en hagelwit (30).
Ingekleurd met Copic Markers.
E00, E21, E31,E33, E37. 110.
YR21.
YG06, YG07.
R02, R05, R06, R29.
C00, C0 en C1.


Deze heb ik op de demo a.s. zaterdag 21 april in Hoeven ook bij me en  ik dacht net.... ik laat nog maar even wat zien anders blijft het zolang stil hier.
De mooie nostalgische kaarten die ik ook gemaakt heb komen na de demo  erop te staan.

Groetjes maar weer en tot ziens in Hoeven of
gewoon tot ziens hier op mijn blog, op picturetrail of hobbyjournaal!

Anja

11 opmerkingen :

Wilma zei

Hallo Anja,
Ietsje pietsje kleinere sorbet is ook prima hoor ☺☺☺. Het is in ieder geval een HEERLIJK VROLIJK kaartje.
Liefs Wilma

Tonny zei

Prachtig weer Anja, ach geen sorbet,neem maar een bakje ijs dan.
Boekje Dansen tussen de sterren, in eenmaal uitgelezen.
compliment voor je zwager

tilly zei

Wat een mooie kaart.
Groetjes Tilly

Cobie zei

Wat een vrolijke kaart, Anja!

Groetjes Cobie

Riet zei

Wat een prachtige kaart Anja.

Liefs Riet.

Lenie Hempen zei

Hij is leuk Anja.
Echt geweldig.
Echt een leuk vrolijk kaartje.

Gr Leny Hempen

Marie-Louise zei

Lovely card. Love the colours.

Joke zei

Leuk fleurig kaartje en wat een lekker stempeltje met deze sorbet.
Moet er nog niet aan denken vanmiddag heeft het hier nog gehageld.
groetjes Joke

marijke zei

lief lief lief istie weer buuf

De Unieke Kaart zei

Hoi Anja,

Wat een heerlijk zomerse kaart. Inderdaad de zon begint te schijnen met deze kaart. Erg vrolijk en de stempel is helemaal geweldig.
Kom maar op met die zon en de sorbets!
Groetjes Renate

Ans zei

Heb weer even mogen genieten van je nieuwste creaties Anja. Ze zijn prachtig. Leuk om te lezen dat je met het nieuwe materiaal, dat je kocht op de beurs in Rijswijk, aan de slag bent gegaan.
Toen mijn zusje en ik weer in Den Haag waren, hebben we zitten oefenen met het maken van strikken en natuurlijk hielp het filmpje van jou op picturetrail ons. De strikjes heb ik in Nederland gelaten, maar ik weet nu hoe het moet.
Ben benieuwd hoe het was in Hoeven, maar dat lezen we vast wel op het hj.
Fijn weekend toegewenst.
Groetjes van Ans