zondag 16 oktober 2011

Paar kaarten van de demo.

Het was weer gezellig en druk vandaag op de open dag bij Creatief Centrum Heesch.Vanmorgen echt knetterdruk en s'middags wel vrij rustig maar ja het was dan ook wel erg mooi weer en ik denk dat veel mensen daar toch nog even van wilden genieten.
Zal nu even wat kaarten van de demo neerzetten hier, maar jullie weten het denk ik wel op mijn eigen site die picturetrail zet ik echt alles wat ik maak.

Creatable Lantarenpaal LR0191.
Lantaren-brievenbus LR0190
Kersttak LR0181.
Plaatje van de Forever Friends Timeless serie.
Liquid Appligué.
Papicolor hagelwit (30), fieatarood (12),
Nachtblauw (41), olijfgroen (45) en
Smart grijs (617).

Creatable lantarenpaal LR0191.
Knipvel Vintage Christmas VK9522.
Eline’s Winterhuis Pretty Papers Bloc
Let it snow………..  PB7037.
Eline’s Winterhuis Pretty Papers Bloc
Pale pastels PB7036.
Papicolor anjerwit (03) en nootbruin(39).
Randen gedaan met Distress InktFrayed Burlap.

Lace randje corner 5508.
Creatable  takjes LR0192.
Creatable schaartje LR0195.
Flower Ribbon FR1126.
Knipvel VK9522.
Scrappapier Pion Design.
Papicolor anjerwit (03) en donkerbruin (38).





Met creatable snowflake LR0185 gemaakt. 
Gestanst uit metaalfolie.
Ideetje komt uit het boek Eline's winter huis van Eline Pellinkhof ISBN978-90-4391-434-5

Groetjes van Anja

4 opmerkingen :

Anastasia zei

Wat n schatje dit lichtje, ik ga `em zeker ook uitproberen denk dat ik mijn moeder daar heel blij mee maak. Je kaarten zijn ook allemaal weer zo mooi, je inspireert me.

Lieve groetjes, Anastasia xoxo

Unknown zei

anja knap werk van jou.
veel liefs van marcelline

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Prachtige kaarten in mooie kleuren...en die kaarsenhouder...helemaal toppie!

groetjesss, Alie :-)

marijke zei

dat is leuk zeg