woensdag 10 juni 2015

Hallo Zomer!

Hallo bloggers,

Ja morgen gaat het heerlijk weer worden dus tijd voor dit vrolijke zomer kaartje.
Hij is a.s. zaterdag 13 juni ook te zien bij mijn demo bij http://www.creativshop.nl/
in Nieuwerkerk aan den IJssel.
Demo is van 10.30 uur tot 16.00 uur.
Ik heb weer heel verschillende kaarten bij me ik denk... voor elke smaak wel wat.



DF3401 Designfolder Flowers
Collectable COL1390 Filmstrip
JU0949 Ribbons ( dunne touwtje aan fototoestel)
PL3501 Project NL Chipboardteksten Thuis
IT576 en IT577 Knipvellen Landscapes
Papicolor ravenzwart (901), dottergeel (910) en hagelwit (930)


Tot zaterdag?
Groetjes van Anja


2 opmerkingen :

Anoniem zei

hallo

wat een mooi kaartje weer

maar ik had even een vraag
wat houd project nl nu precies in
en zijn er bepaalde voorwaardes
waar je je aanmoet houden bv afmeting oid
kom er niet goed uit

groet anneke

Anja Zom zei

Ha Anneke, Project NL is eigenlijk hetzelfde als Project Live dat is een soort van foto's scrappen met allerlei leuke mallen, stempels, teksten, kaatjes enz dat was al helemaal hip met Engelse teksten maar nu heeft Mariannedesign de Nederlandse serie op de markt gebracht onder de naam Project NL. De hoezen (page protectors) heb je met verschillende vakjes maar ik dacht wel met wat standaard maten. Ik doe het ook nog maar heel kort dus weet er nog niet alles van.
Groetjes van Anja